Pasen, -beerputten, ook Harten gaan open

Vernam vandaag dat het Robert Koch Instituut (RKI) in Duitsland, vergelijkbaar met het Nederlandse Rijksinstituut voor Gezondheid en Milieu (RIVM), zwaar onder vuur ligt. Het bijzondere is dat aldaar de mainstream media nu ook aandacht besteedt aan de RKI-files, die de corruptie rond het coronabeleid aantonen, en welke vragen om tribunalen. Maar liefst 95% van de Duitsers is helemaal klaar met de zittende macht. Ik heb de informatie van videowaarheid.nl, en deel hier de korte uitzending waarop morgen een uitgebreider vervolg zal worden gepubliceerd. Opmerkelijk genoeg ook op YouTube, waar de censuur blijkbaar niet meer zo hard toeslaat.

Er viel vandaag ook weer flink wat te lachen. De topper kwam zonder twijfel van Gideon van Meijeren. De dag ervoor had Jesse Klaver weer eens de reeds versleten Poetinkaart uit zijn binnenzak getrokken, en gesuggereerd dat Thierry Baudet en de FVD banden met Rusland hebben, daar mogelijk financiële steun van hebben gekregen. Thierry was de zoveelste aantijging op dit punt meer dan beu en vroeg in de Tweede Kamer aan Klaver of hij een vagina heeft, of hij even de inhoud van zijn onderbroek ter onderzoek zou willen aanbieden. In dit verband kwam Gideon met zijn prachtig antwoord op een vraag die hem werd gesteld.

Links Nederland, de gehele Woke goegemeente, gaat nat! Ik gebruik een uitroepteken, niet uit wraakgevoelens, maar omdat de waarheid over bedrog naar de oppervlakte komt, wat hard nodig is. Tijdens het bereiden van een heerlijk maal zei Karin in de vooravond: ¨wat nu gebeurt is ook goed voor de aanstichters, zo hebben ze de kans te erkennen wat ze hebben aangericht, opdat ze met zichzelf in het reine kunnen komen.¨ Dan kunnen we ze bijstaan.

Met regelmaat luister ik naar Colonel Douglas Macgregor, nu niet om de buiklach te beleven, maar zeker om informatie te verkrijgen die ik rijkelijk betrouwbaar acht, ook al weet je het tegenwoordig nooit zeker. Onder dit filmpje, dat ik op mijn BitChitekanaal heb geplaatst, beweert ook weer iemand dat Macgregor voor het Kremlin werkt. Niet de slechtste werkgever deze dagen in mijn ogen; Poetin is een man die veelvuldig zeer zinnige dingen zegt, waarbij hij alle werkende krachten in de wereld goed heeft afgewogen.

Ik heb geen goed geheugen voor namen, geschiedenis en politieke intriges. Ik volg zaken wel en als ik iets van belang acht verwerk ik het in een weblogbericht, daarna gaan zaken ook weer makkelijk in de vergetelheid. Ik loop zogezegd niet als Atlas de gehele dag met de wereld te zeulen, maar onverschillig voor wereldse gebeurtenissen ben ik evenmin. Zo kwam Ian Caroll (@Cancelcloco op Twitter) vaker in zicht, de man die eenvoudige video’s van complexe zaken maakt, er niet voor schuwt diep in rabbit holes te gaan. Zoals in het hier volgens filmpje, waarin hij de TikTok ban bespreekt, en toont dat niet China maar Jonathan Greenblatt hier een belangrijke rol in speelt. Zionisme is ziek, wil iedere criticus als antisemiet voorstellen, maar ook dat narratief wordt door steeds minder mensen geloofd. Waarheid zal zegevieren.

Pasen, opstand uit de dood. Tijdens een wandeling vanavond, nadat ik had gezegd dat de RKI-files wel eens mensen massaal zou kunnen laten opstaan, zei Karin dat mensen sterk in slaap gesust lijken te zijn. Zeker, ik herken dat, maar als mensen het geweld zien van de medicaties, de prikken, het gemanipuleerde eten, fluor in het water, chemtrails in de lucht, het valse nieuws en alle overige vormen van bedrog, dan zouden ze zomaar eens uit hun zombiebestaan gewekt kunnen worden. De waarheid zet je vrij. Karin beaamde dit meteen.

Opstaan uit de dood betekent voor mij: opstaan uit de illusie als een afgescheiden individu te zijn geboren, terug keren naar Oorsprong. Dit vraagt mij in het reine te komen met een ieder die ik pijn deed, en ook met hen van wie ik meen dat ze mij pijn hebben gedaan. Erkenning en vergeving. Dit heeft mijn volledige aandacht.

Zalig Pasen iedereen!

Bach – Oster-Oratorium: Kommt, eilet und laufet BWV 249 – Van Veldhoven | Nederlandse Bachvereniging

0:07 Sinfonia 4:08 Adagio 7:31 Kommt, eilet und laufet 12:26 O kalter Männer Sinn (Rezitativ) 13:27 Seele, deine Spezereien (Arie) 22:58 Hier ist die Gruft (Rezitativ) 23:43 Sanfte soll mein Todeskummer (Arie) 31:43 Indessen seufzen wir (Rezitativ) 32:28 Saget, saget mir gesschwinde (Arie) 38:25 Wir sind erfreut (Rezitativ) 39:03 Preis und Dank (Chor)