Eenzaam of alleen, een wereld van verschil

Opmerkelijk: nu de techniek onmiddellijke verbinding over de gehele planeet mogelijk heeft gemaakt, zijn mensen eenzamer dan ooit. De smart techniek is in feite een lockdown techniek. Die gestuurd wordt door censuur, waaronder shadowbanning.

Eenzaamheid is niet hetzelfde als alleen-zijn ofwel al één zijn; eenzaamheid lijdt onder labels van verdeling. Allemaal aangeleerd. Niet nodig.

Waarom maakt gezondheidszorg mensen steeds zieker? Hier in Ierland, als iemand een kwaal heeft, verwijderen ze zomaar een orgaan. Laatst kwam er een vrouw in de winkel bij Karin, van wie de ´geneeskunst´ reeds drie organen had gestolen.

Waarom worden mensen binnen de medische tak opgeleid met ziekteleerboeken; waar is de gezondheidsleer gebleven?

Verdeel, heers en houd ziekte in stand. Farma maffia.

Het lichaam wordt niet als geheel systeem behandeld. Dat is geen kortzichtigheid, dat is opzet.

Er zijn culturen waarin geneesheren alleen worden betaald als de cliënt gezond is, zodra deze ziek is geworden wordt er geen cent meer gegeven. Gezondheid voorop, het enig juiste uitgangspunt.

Zo zet ik ook leven zonder media op de eerste plaats, daarna mag de waanzin me even aanraken. Mensen die geen mainstream media meer kijken omdat alles er leugen is, doen net alsof het op het internet anders is. Dat is niet zo.

Onderscheidingsvermogen zet iemand progressief vrij van heersende illusies, en dan kan er op zeker moment een plotselinge innerlijke transformatie gebeuren. Je beluistert een politicus, je hoort een tweede, en als de tiende, twintigste en dertigste ook liegt, dan vindt er een geloofwaardige generalisatie plaats: politiek draait op leugens.

Onderscheidingsvermogen dat goed geoefend is zal sneller zien. Na het koken van een pan rijst ga je niet alle rijstkorrels na om te weten of de rijst gaar is. Enkele korrels in de mond nemen voldoet om de situatie in de gehele pan te kennen.

De wereld is niet wijs. De wereld is tevens slechts dat deel waar ik naar kijk. ´De wereld´ is nog nooit waargenomen, ook al willen de door globalisten gedraaide media een ieder dit doen geloven. Ontkoppelen is mijn enig advies. Op de hoogte blijven van zaken is prima, bovenop de media zitten is echter waanzin. Je waant je wakker in het gekkenhuis waar één oog koning lijkt. En er wonen louter verliezers.

Eenzaamheid heeft iets van een ander nodig, alleen-zijn ziet geen ´anderen´, beleeft iedere vorm als zichzelf, en denkt niet aan hechten of loslaten, waar alles reeds stromend is. Eenzaamheid is bereid tot bondjes, alleen-zijn kent op voorhand de leugen ervan en gaat er wijselijk niet op in.

Eenzaamheid voelt zich onderdeel van de wereld, afhankelijk van anderen en de wetgeving van overheden; alleen-zijn beweegt mee met de waanzin waar nodig maar gelooft van dit alles exact niets, weet dat de wereld een fantasie van binnen is.

Etiketteren is een dwangmatige ziekte die verdeeldheid vergroot. Vergelijkingen tussen goed en kwaad worden gemaakt, als deze ziekte al is uitgebroken. Zo het oog zichzelf niet kan zien, kan de gespleten geest zichzelf niet genezen. Het ware antwoord gaat aan de geest vooraf en is hier al.

Als je uit je waanzin bent gedonderd, door heel veel pijn die als genade is gaan werken, dan besef je dat geen antwoord nodig is. Alle antwoorden komen uit de matrix van verdeling, ook de antwoorden die over helen spreken. De verdeelde persoon zal nooit als springplank naar heelheid kunnen dienen.

Ik werk niets uit, ik spreek zoals iets me voorkomt. Dit tik ik wel in, dat niet. Dit onderscheidingsvermogen zelf is nog een stuk censuur. Niets kan hier werkelijk aan zijn, of het moet de toon en frequentie in dit stukje schrijven zijn dat op een lezer overslaat en iets van verlichting in voorheen zwaarte brengt.

Doelloos zijn betekent dat God´s Wil geschiede, en dat hebben de meeste mensen liever niet. Ze mikken op wat ze nog kunnen halen en vergissen zich wezenloos.

2 gedachtes over “Eenzaam of alleen, een wereld van verschil

  1. Werd vannacht ineens wakker met het gevoel: wat als jij er niet meer bent. Ben ik dan eenzaam of gewoon alleen. Ik denk wel dat ik me wat verloren zal voelen, je rare streken zou ik missen, en niet meer direct met je kunnen delen. Ja, ik zou me best eenzaam voelen. Maar niet alleen.

    Like

Plaats een reactie