Ledlicht, 5G, HAARP en onvoorwaardelijke liefde

Ik vertrouw de lantaarnlichten in ons buurtje niet. Het is led licht, wat al niet best is, maar ik vermoed dat er tevens 5G in verborgen zit, zoals op zoveel plekken op de wereld 5G verborgen is opgesteld. Opvallend van ons buurtje is dat er in de nieuwe huizen weinig Ieren wonen. Onze buren uit Canada bijvoorbeeld weten ook van de globalistische agenda en de vele valstrikken waar de mensheid in gelokt wordt. Goh, wat leuk dat wij, in onze woningnood, hier een huisje voor een klein prijsje te huur kregen aangeboden. Wat geeft de wakkere buitenlanders voorrang?

Karin en ik bespraken dit en vinden het een goed idee een apparaat aan te schaffen dat de straling meten kan. Dan zal ik de gevonden gegevens op schrift stellen, waarbij ik de gevaren ervan onderbouw, om dit te delen met de buurtbewoners en tot een actieplan te komen.

Waar op de wereld loop je geen gevaar deze dagen? Ik herinner me dat tijdens het begin van de lockdown, toen alleen zogenaamd ´essentieel´ werk doorgang mocht vinden, vele 5G masten verrezen; daar werd dan niet zelden een camouflerende schoorsteen omheen gezet, of de apparatuur werd verkleed als een boom.

We hebben al aardig wat in dit huisje geïnvesteerd; mocht er werkelijk van kwalijke straling sprake zijn dan wil ik hier weg. Karin had het onlangs weer over de aanschaf van een camper. Als ie dan maar niet van Tesla is.

Ik denk vaker aan de mogelijkheid van een revolutionaire evolutiesprong, waar we door de juiste instelling bestand zullen zijn tegen de kwalijke stralingen. Maar ook denk ik eenvoudig: het is hoog tijd te accepteren dat we hier geen eeuwigheid zullen verkeren, wat het een goed idee maakt de dood vandaag nog te accepteren.

Hoe accepteert een wezen met overlevingsdrang de dood? Door de illusie van geboorte te doorzien. Geboorte is een raar verhaal. Mijn ouders zeiden dat ik op zekere datum ter wereld kwam, maar dat is van horen zeggen. Het idee als persoonlijkheid te bestaan ontstond pas veel later. Als ik beweerde dat Joost honger had, dan werd mij geleerd dat ik wat wilde eten. Ik kreeg bijval als ik in plaats van de derde persoon Joost te benoemen, ik leerde zeggen. De mindfuck was een feit.

Angst voor de dood maakt dat mensen makkelijk te corrumperen zijn. Ik denk graag aan Jezus omdat ie niet in dat spelletje meeging. Opstaan uit de dood is in mijn ogen hetzelfde als inzien dat je nooit geboren bent. Er is een verhaal, een narratief, a mindfuck geboren. En dat ben ik niet. Wat ik wel ben blijft onbesproken en onnoembaar. Straal me maar de dood in met je technologie, ik zal er geen collaborateur van worden.

Er wordt ook gesproken over HAARP als mogelijkheid, niet alleen om het weer intens te beïnvloeden, maar ook de werking van ´s mens hersenen en dus ook gevoelsleven. Dan kan het zomaar zijn dat de persoon van wie je zielsveel houdt, door de instraling van lage frequenties, je opeens afzichtelijk voor komt. Is hier iets tegen te doen? Jazeker, maar niet als je met liefde het oppervlakkige aan- en afstotingsmechanisme van moderne popliedjes bedoelt. Werkelijk liefde, die onvoorwaardelijk is, wordt met 5G of HAARP niet opeens haat. Zover reikt die technologie niet; de technologie werkt alleen bij mensen die reeds met slavernij voor een deel hebben ingestemd, die aldus te manipuleren zijn.

De reptielen kunnen slechts tot 666 tellen, onvoorwaardelijke liefde telt tot 777 en eindeloos beyond. Veiligheid is in deze wereld niet te vinden, maar in deze wereld is wel de frequentie van originele vrijheid te realiseren die door de meest kwade krachten niet bereikt kan worden. Hoe kom je daar? Beter gezegd: hoe kom je Hier? Door stilte definitief als je oer leraar te accepteren. Niemand wil eenzaam zijn, stilte leert, onmiddellijk, het al-één-zijn dat door geen boevenbende geschaad kan worden.

Het helpt natuurlijk wel als je die klote telefoon eens uitzet, niet meer te pas en te onpas raadpleegt, thuis laat als je uit huis gaat.

Goed gezelschap is ook van groot belang. Het gaat hierbij om kwaliteit, niet om kwantiteit. Gewoon geen kuiperijen en bondjes toestaan.

Funkadelic – Maggot Brain

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *