Blij blog bericht

Onderweg stapte ik uit de auto vanavond om de HAARP lijnen te fotograferen

Vanuit de gehele wereld komen beelden van bizarre wolkenformaties aan het firmament. Nu de chemtrails al enige tijd afwezig zijn, lijkt HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) overuren te draaien. Dit zorgt voor extreme weersomstandigheden welke, geheel onterecht, aan instabiliteit van het natuurlijk klimaat worden toegeschreven.

Tijdens de autoritjes die ik graag, veelal zonder specifiek doel dan het rijden zelf, maak, moet ik deze dagen extra oppassen, want er is veel in de lucht dat de aandacht trekt. Geen zeer extreme verschijnselen vooralsnog, maar toch zeker onnatuurlijke. Bewolking toont zich niet zelden als rechtlijnige frequentievelden die menselijk ingrijpen verraden.

Zo gek als de wereld vier jaar geleden al leek, zoveel gekker is deze vandaag. En morgen weer een schepje er bovenop, de waanzin vordert exponentieel. Zo staat het in het script: voordat het volk de misdaad van het huidig moment beseft, is de volgende alweer ingezet. Er lopen nu zoveel misdaden tegelijk dat menig mens de kluts kwijt is.

Ik ken niet de ambitie het onderste uit de kan van iedere misdaad te weten. Te weten dat iets een misdaad is, is mij genoeg: ik kan me zo vroegtijdig ervan distantiëren en er melding van maken, opdat ook de medemens zich zonder uitstel van die gekte ontdoet. Dan is geestelijk gezond blijven nog altijd een dagtaak, maar goed te doen.

De coronaprik is één van die misdaden, en ik zie tot mijn verbazing, dik vier jaar later, op de sociale media berichten verschijnen die tot in de finesses aantonen hoe waar dit is. Wat verbaast mij dan? Die enorme diepgravendheid na reeds miljoenen doden door de prik. De misdaad is allang bewezen en men graaft maar door naar details. Verloren tijd, want er is veel meer aan de hand.

We kennen de vier elementen: aarde, water, lucht en vuur. Er is van nature evenwicht tussen alle vier, totdat de mens zich er mee ging bemoeien, dacht dat zaken beter geregeld kunnen worden. Ik zeg er meteen bij dat ik aan de oorsprong van het huidig psychopathisch kwaad ondertussen buitenaardse inmenging voor mogelijk houd, want een mens kan zich vergissen, maar wat zich nu wereldwijd toont is van zulk een duister karakter, en dit grootschalig, dat het mijn vermoeden kracht bijzet. Maar ook hier geldt: ik hoef het naadje van de kous niet te weten om bijtijds afstand te doen van wat schadelijk is voor iedere boreling op deze planeet.

Of is de aarde plat? Interessante kwestie, maar niet werkelijk van belang. We lijden, en we willen weten hoe we het lijden kunnen lossen. Of je dit op een ronde bol of een platte schijf doet is niet van belang. En voor het aantonen van het feit dat we belogen zijn heb ik reeds genoeg materiaal. Materiaal dat ik overigens iedere nieuwe seconde ook weer los.

Na alles wat ik tot hiertoe zei, hoe kwam ik tot de titel ´Blij blog bericht´? Het antwoord is vrij en eenvoudig: ik ben niet ten diepste onder de indruk van alle vuiligheid die de kwaadaardigheid op iedereen af sturen. Ik wijs ieder één op de éénheid waar de misdadigers niet bij kunnen komen. Vind die in jezelf nu. Wees stil en ken je diepste wens jezelf te kennen. Wees je diepste kennen. Ken zo diep dat er geen object van waarneming over blijft.

Dit is geen eis voor het leven van alledag, dit is een goede hygiëne voor ieder mens op zekere momenten van een dag. Gelovig of niet, dat maakt niet uit, want de spirituele dimensie bestaat ook zonder iemands goedkeuring. Atheïsten vallen er per ongeluk in en zien vervolgens de beperktheid van het rationele dogma dat ze altijd hoog hielden. En waarmee reptielen ze manipuleerden. Dat hoeft dan niet meer zo te zijn.

Ik ben blij. Ja, de wereld gaat een duistere koers op het eerste oog, maar er zijn al heel veel mensen die weten dat de vier elementen, opzettelijk, vergiftigd zijn en nog worden, en die hebben intelligente maatregelen genomen.

Er bestaat een vijfde element, ether, die de oude Grieken niet aards achtten. Laat mij de lezer heel eenvoudig zeggen dat dit Bewustzijn is. Bewustzijn, ongeacht wat je gelooft of niet, gaat aan ongeacht wat je gelooft of niet vooraf. Als Bewustzijn er niet nu is, kan ook de wereld niet verschijnen. En tussen jou en mij gesproken: niemand heeft ooit ´de wereld´ gezien, al wat een ieder ziet is waar ie belang in stelt. Zonder belang, geen wereld zichtbaar.

Censuur speelt een grote rol in de moderne dynamiek, en dit brengt het bezoekersaantal van mijn publicaties zeer drastisch naar beneden. Dan is het leuk response te krijgen; ik dank Karin, Republikein en Annie hartelijk. We hoeven niet groot te denken als het om integriteit gaat, we hoeven louter oprechte gedachten te volgen en de rest aan onze laars te lappen.

En wat dat luchtruim betreft: de technologieën zijn dusdanig geavanceerd dat Project Bluebeam voor de christelijke gelovigen de Wederkomst van Christus laat verschijnen in de HAARP wolken zonder chemtrails. In India doen ze dan Krishna, en ga zo maar door. Zo was het trouwens altijd al: als iemand eeuwen geleden in het westen een visioen had zag ie Christus, in India zag je dan Krishna. Hoe kan dat? Mindcontrol is geen moeilijk dingetje meer als je de oplichting in deze doorziet.

Wat is die oplichting? Ik ben.

Je bestond niet toen je moeder je al knuffelde. ´Ik ben´ is je later aangeleerd, omdat het zo hoorde. Het is daar waar de waanzin zijn oorsprong vond. En vindt. Ben jij? Weet je dat wel zeker? Hoe weet je dat? Ben je bereid dit te bekijken? Ik waarschuw je: er blijft niets van je over.

Omdat dit een blij bericht betreft voeg ik er onmiddellijk aan toe: het leven is een pracht als er niets van je over is. Je kent geen angst meer, en alle buitenaardsen verzameld kunnen je nog niet raken.

Het universum is geschraagd door frequenties. Stilte is de Oorsprong daarvan. Is het de lezer niet opgevallen dat ´een ieders recht op een auto´ resulteerde in lawaai? Dat het ´recht om jezelf te zijn´ betekent dat we nu jongelingen verminken? Alleen geloofsovertuigingen brengen mensen waanzin, Stilte zal dat nooit doen, deed dat nooit, gaat het nooit doen.

Muziek is de unieke kunstvorm die met geluid Oorspronkelijke Stilte in de luisteraar activeert. Stilte activeren? Is dat niet raar gezegd? Ja, dat is raar gezegd, en zeer passend in een waanzinnig universum. Ik dank de lezer van Licht hartelijk.

Pieter de Raad speelt Johann Sebastian Bach – BMW 974 Adagio

Een gedachte over “Blij blog bericht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *